Wij vragen van onze klanten om steeds een 15-tal minuten voor het vertrekuur aanwezig te zijn.Op deze manier hebben we voldoende tijd om alles te laden, aanwezigheden op te nemen en te vertrekken op het afgesproken vertrekuur
Ik ga mee op reis
In al onze touringcars is er een toilet aanwezig. In onze autobussen is dit niet het geval. Het toilet aan boord van onze touringcars is echter een nood-toilet. Zoals de naam het zegt kan deze dus slechts in geval van hoge nood gebruikt worden. De chauffeur zal steeds voldoende stoppen om aan uw sanitaire behoeften te voldoen.
Voor korte ritten vragen wij om geen eten te benutten aan boord van de bus. Wanneer u lange tijd op de bus zal zitten is het echter wel toegestaan om te eten aan boord van de bus. Natuurlijk vragen wij steeds om de orde en netheid in onze voertuigen te respecteren. Nadenken over wat u precies meeneemt als versnappering kan hier zeker bij helpen. Vermijd snacks die moeilijk te eten zijn zonder morsen. Onze chauffeurs zijn héél fier op hun bus en verwachten dan ook van de passagiers dat ze de bus met respect behandelen. Grote maaltijden worden bij voorkeur benuttigd op de stopplaatsen onderweg die zeker frequent genoeg ingevoerd zullen worden tijdens de verdere reizen.
Tijdens onze reizen zal er steeds drank verkrijgbaar zijn op de bus. Wij bieden een standaard assortiment aan tegen democratische prijzen.
Wanneer u een bus inlegt voor kortere ritten kunnen wij drank voorzien aan boord van de bus op aanvraag. Dit kan tegen betaling aan boord van de bus of het verbruik wordt achteraf toegevoegd aan de eindfactuur. Gelieve dit echter steeds op voorhand aan te vragen zodat wij zeker alles aan boord hebben om aan uw wensen te voldoen.
De chauffeur zal steeds op tijd stoppen onderweg. Stopplaatsen kunnen in onderling afgesproken worden met de klant en de chauffeur. Indien er geen concrete afspraken gemaakt worden zal de chauffeur steeds stoppen om te voldoen aan de wettelijke rij - en rusttijden.
Hoewel wij, in tegenstelling tot vliegreizen, geen maximum zetten op het aantal of gewicht van de bagage, vragen wij toch van onze passagiers dat zij de redelijkheid in acht nemen. De plaats in de kofferruimte van de bus is niet oneindig. Bovendien willen wij de rug van onze chauffeurs ontzien.
Het is mogelijk om bij Jacobs op te stappen voor het vertrek van uw reis. Zo kan u een rit naar de officiële vertrekplaats uitsparen. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, breng ons hier dan zeker van op de hoogte zodat onze chauffeurs zeker op u wachten vooraleer te vertrekken. Let wel! Omwille van plaatsgebrek is het niet mogelijk om uw wagen bij Jacobs achter te laten tijdens uw reis.
Indien u omwille van een oponthoud niet op tijd aanwezig kan zijn op de vertrekplaats, gelieve ons hiervan dan tijdig op de hoogte te brengen. Zo verzekert u dat de chauffeur niet zonder u vertrekt. U kan ons op de hoogte brengen via uw reisleider of via ons noodnummer 0497/05.37.79
Ik wil een bus huren
Interesse om van onze diensten gebruik te maken, aarzel dan niet om een offerte voor uw volgende busreis aan te vragen. Dit kan op verschillende manieren maar de eenvoudigste is via de knop "OFFERTE OP MAAT" hier bovenaan de pagina. Zo verzekert u zich ervan dat u alle nodige informatie voor een gepaste offerte met ons heeft gedeeld. Daarnaast kan u ook steeds een mail met uw aanvraag sturen naar info@jacobsautocars.be. Wij doen er alles aan om binnen de 24h te antwoorden op uw aanvraag met een aangepaste offerte.
Wij willen u er attent op maken dat wij geen bussen kunnen reserveren zonder formele bevestiging of expliciete vraag hieromtrent. Het louter ontvangen van een offerte verzekert u er niet van dat de bus beschikbaar blijft. Het is dus belangrijk dat u een offerte formeel bevestigt.
Indien u niet langer onze diensten nodig heeft, gelieve ons hiervan dan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via info@jacobsautocars.be. Afhankelijk van het moment van melding worden er u al dan niet kosten in rekening gebracht. Zo zullen wij u nooit kosten aanrekenen indien wij voldoende tijd hebben om het voertuig voor een andere opdracht in te zetten. Indien u echter geen melding maakt van een annulatie, zullen de volledige kosten in rekening gebracht worden
Ik heb een klacht
Indien u bij thuiskomst schade opmerkt aan uw bagage of fiets, gelieve hiervan dan zo snel mogelijk melding van te maken via info@jacobsautocars.be of via uw reisorganisatie. Op basis van deze melding openen wij een schadedossier bij onze verzekeringsmakelaar INDUVER. U wordt nadien door de verschillende stappen geloodst naar schadeloosstelling. Wij verzekeren u hierbij dat wij u nooit in de kou zullen laten staan. Wij nemen uw tevredenheid van uw rit met Jacobs héél serieus. Ook als het even tegenzit.
Niemand is perfect, maar we streven er wel naar. Aarzel dus zeker niet om tekortkomingen van onze service, verbeterpunten of klachten te melden via info@jacobsautocars.be. Wij nemen uw opmerkingen héél serieus en zullen uw feedback met open geest ontvangen.
PS: het is af en toe eens leuk om de goede ervaringen ook met ons te delen
Onze chauffeurs doen steeds hun uiterste best om op tijd op de vertrekplaats aanwezig te zijn. Natuurlijk is het verkeer niet steeds voorspelbaar. Indien u merkt dat wij niet tijdig op de vertrekplaats aanwezig zijn, kan u steeds contact opnemen via ons algemeen nummer (+32 89.20.40) tijdens de kantooruren of via ons noodnummer (+32 497/05.37.79) daarbuiten